اقدام‌های وزارت نفت در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی در خوزستان ستودنی است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امیدواریم فرآیند توسعه در خوزستان با شتاب بیشتری دنبال شود، گفت: اقدام وزارت نفت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای محرومیت‌زدایی و توسعه فضاهای آموزشی در استان خوزستان ستودنی است.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه (۱۱ مهرماه) در آیین بهره‌برداری از ۲۵۴ فضای آموزشی در قالب ۸۶۰ کلاس درس که با اعتباری بالغ بر۱۳۰ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس در اهواز برگزار شد، گفت: همه نسبت به آموزش کودکان حساس و مصمم هستیم و برای تأمین فضای آموزشی مناسب تلاش می‌کنیم و از خیرانی که سهم زیادی در توسعه تعلیم و تربیت در کشور ایفا می‌کنند، تشکر می‌کنم.

برپایه این گزارش، مدرسه ۱۵ کلاسه رضوان اهواز در منطقه عین ۲ با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

مدرسه رضوان عین دو اهواز که در اثر وقوع سیل امسال آسیب دیده بود، دارای زیربنایی بالغ بر ۲ هزار مترمربع است. این مدرسه با اعتبار اهدایی شرکت ملی نفت ایران تعمیر و تجهیز شد.

شرکت ملی نفت ایران همسو با سیاست‌های ابلاغ‌شده از سوی وزارت نفت و ادامه خدمات عام‌المنفعه خود در امدادرسانی مستمر به سیل‌زدگان خوزستان، جبران بخشی از آسیب‌های واردشده به ساکنان این منطقه را در دستور کار قرار داد که بازسازی مدارس بخشی از اقدام‌های انجام شده است.

مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، پیش از این به تکالیف در حال اجرای این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرده بود که بر این اساس ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز تعریف شده که از میان آن‌ها ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است. از میان ۷۹۱ پروژه، ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ پروژه آموزشی، ۱۳۷ پروژه ورزشی، ۱۲۲ پروژه بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه تعریف شده است. میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن ۷۹۱ پروژه شرکت ملی نفت ایران در مناطق نفت‌خیز و سیل زده، ۱۰۰۷۶۲۷۴ میلیون ریال اعلام شده که تاکنون ۲۹۷۵۴۱۶ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 293926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =