جذب ۳۱ هزار مشترک جدید گاز خراسان رضوی در نیمه نخست امسال

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از جذب بیش از ۳۱ هزار مشترک جدید گاز در سراسر این استان از ابتدای سال ۹۸ تا پایان شهریور خبر داد و گفت: خراسان رضوی رتبه دوم جذب مشترکان گاز در کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز خراسان رضوی، سیدحمید فانی در این باره توضیح داد: مشترکان جدید گاز خراسان رضوی شامل ۲۱ هزار مشترک شهری و ۱۰ هزار مشترک روستایی هستند، همچنین در شهریور ماه، ۷ هزار و ۱۱۵ مشترک جذب شدند که ۶۲ درصد این آمار مربوط به بخش شهری است.

وی افزود: جذب مشترکان جدید گاز با توسعه شبکه گاز درون‌ شهری و درون روستایی محقق می‌شود، بر این اساس در ۶ ماه نخست امسال، یک‌هزار و ۴۱۶ کیلومتر شبکه گازرسانی احداث و ۱۶ هزار و ۳۸۲ علمک نیز به شهروندان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: خراسان رضوی تا پایان شهریورماه امسال با جذب ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار مشترک گاز، رتبه دوم تعداد مشترکان گاز کشور را بین همه استان‌ها به خود اختصاص داده است.

به گفته فانی، میانگین گازرسانی به روستاها و شهرهای واجد شرایط در خراسان رضوی به ترتیب ۲ و ۱۳ درصد از میانگین ضریب نفوذ گاز در کشور بالاتر است.

کد خبر 294053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =