اروپایی‌ها به دنبال از سرگیری همکاری با پتروشیمی‌های ایران هستند

مدیرعامل پتروشیمی تندگویان گفت: شرکت‌های اروپایی به دنبال ازسرگیری ارتباطات و همکاری‌ها با شرکت‌های پتروشیمی ایرانی هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سیدرضا قاسمی‌شهری با اشاره به حضور شرکت‌های پتروشیمی ایران در نمایشگاه K_Show آلمان که بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع پلاستیک و پلیمر جهان است، اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس نیز با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا علیه این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه آن، امسال هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده صنایع پلیمری در این نمایشگاه حضور یافت.

وی تأکید کرد: در روزهای گذشته مذاکره‌های بسیار خوبی در غرفه هلدینگ خلیج فارس انجام و زمینه‌ لازم برای انعقاد چند تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با شرکت‌های مختلف و به‌ویژه اروپایی فراهم شد.

مدیرعامل پتروشیمی تندگویان از تمایل شرکت‌های اروپایی برای ارتباط موثر با شرکت‌های پتروشیمی ایرانی خبر داد و یادآور شد: شرکت‌های متعدد اروپایی از ما برای بازدید از کارخانه‌هایشان با هدف آشنایی با فناوری‌های جدید و تولیدات آنها دعوت و آمادگی‌شان را برای انتقال این فناوری‌ها به ایران اعلام کردند و به دنبال ازسرگیری ارتباطات و همکاری‌ها با شرکت‌های پتروشیمی ایرانی هستند.

کد خبر 294645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =