اجرای ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در نیمه نخست امسال، بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان مازندران اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور در حاشیه بازدید از روند پروژه‌ گازرسانی خط تغذیه بلده - کجور، درباره توسعه شبکه گازرسانی استان مازندران گفت: با در نظر گرفتن ۲۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه که در نیمه نخست امسال احداث شده، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به ۲۰ هزار و ۷۲۴ کیلومتر رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از مجموع شبکه‌های موجود در استان، ۶ هزار و ۴۹۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۱۴ هزار و ۲۳۲ کیلومتر مربوط به شبکه روستایی است.

به گفته احمدپور، تاکنون ۵۸ شهر و ۲ هزار و ۱۵۱ روستا در استان مازندران زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و در مجموع یک میلیون و ۴۱۰ هزار مشترک در سطح استان جذب شده‌اند، همچنین با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق محروم، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است و گازرسانی به ۳۲۰ روستا و دو شهر نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه گازرسانی به شهرهای کوهستانی با سختی و مشقت فراوان همراه است و اتمام یک پروژه گازرسانی به صرف وقت و زمان زیادی نیاز دارد، تصریح کرد: با اتمام خط تغذیه مسیر بلده - کجور، شهرهای بلده، کجور و پول و روستاهای همجوار به خط سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه گاز استان مازندران، گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مشترکان نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

کد خبر 294833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =