ورود پتروشیمی تندگویان به بورس در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس با اشاره به سوددهی پتروشیمی تندگویان، خواستار تلاش برای ورود این شرکت به بورس شد.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر ربیعی امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان‌ماه) در آیین گشایش پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «POLY H» با اشاره به اینکه هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، اظهار کرد: امروز کسی که تولید و صادرات انجام می‌دهد، بدون شک نقش بزرگی در جنگ اقتصادی دارد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت شرکت‌های پتروشیمی کشور تأمین بازار داخل است، افزود: هیچ شرکت پتروشیمی در کشور وجود ندارد که تنها به فکر صادرات باشد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به آرامش بازار داخلی اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون بعضی از روزها عرضه در بورس کالا بیش از تقاضاست. 

ربیعی با بیان اینکه صادرات ضدارزش نیست، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مازاد تولیدات خود را پس از تأمین نیاز داخل صادر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید محصولات پتروشیمی باید اقتصادی و براساس نیاز بازار باشد، اظهار کرد: استفاده از توانمندی‌های داخلی را فشار مدیریتی ندانید و اعتقاد درونی به آن داشته باشید.

ربیعی با بیان اینکه پتروشیمی شهید تندگویان به شرکتی سودده تبدیل شده است، افزود: باید تلاش شود این شرکت نیز وارد بورس شود، زیرا بورس شفافیت را بالا می‌برد.

پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «POLY H» پتروشیمی شهیدتندگویان، بزرگ‌ترین تولیدکننده PET کشور امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان‌ماه) با حضور جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افتتاح شد. این واحد تولیدکننده مواد اولیه صنایع نساجی در پتروشیمی شهید تندگویان است که با بهینه‌سازی و اصلاح واحد، ظرفیت تولید آن از  ۲۰۰ تن به ۴۸۰ تن در روز افزایش خواهد یافت.

در پایان این آیین از تلاشگران اجرای پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «POLY H» پتروشیمی شهیدتندگویان قدردانی شد.

کد خبر 295008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =