تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید در پتروشیمی تندگویان

مدیرعامل پتروشیمی شهیدتندگویان با اشاره به افزایش تولید این مجتمع در هفت ماه امسال گفت: در این دوره زمانی با ثبت رکورد بالاترین میزان تولید مجتمع، ۱۰۳ درصد برنامه مصوب تولید در شرکت محقق شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدرضا قاسمی شهری امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان‌ماه) در آیین افتتاح پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «POLY H» این مجتمع اظهار کرد: این پروژه با هدف رفع تنگناهای استمرار تولید و بهینه‌سازی کمّی و کیفی این واحد انجام شده است، به‌طوری که ظرفیت این واحد را از ۱۳۲ هزار تن به ۱۵۸ هزار تن در سال می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ هزار نفرساعت در این پروژه کار انجام شده است، افزود: این شرکت با وجود تحریم‌ها در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تولید داشته است.

قاسمی شهری با بیان اینکه امسال روند تولید در بیشتر ماه‌ها بالاتر از برنامه هلدینگ خلیج فارس بوده، به‌طوری که سال ۹۸ ثبت رکورد بالاترین میزان تولید مجتمع و تحقق ۱۰۳ درصد برنامه مصوب تولید در پتروشیمی تندگویان محقق شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی واحد «POLY H»، این میزان تولید افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان به تعریف و انجام بیش از ۲۵ پروژه زیست محیطی برای این شرکت اشاره و اظهار کرد: امیدواریم سال آینده جزو صنایع غیرآلاینده محسوب شویم و به سمت صنعت سبز شدن حرکت کنیم.

پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «POLY H» پتروشیمی شهیدتندگویان، بزرگ‌ترین تولیدکننده PET کشور امروز (دوشنبه، ۱۳ آبان‌ماه) با حضور جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افتتاح شد. این واحد تولیدکننده مواد اولیه صنایع نساجی در پتروشیمی شهید تندگویان است که با بهینه‌سازی و اصلاح واحد، ظرفیت تولید آن از  ۲۰۰ تن به ۴۸۰ تن در روز افزایش خواهد یافت.

ساخت و اجرای طرح بهینه‌سازی و اصلاح واحد «POLY H» پتروشیمی شهیدتندگویان به یک شرکت چینی واگذار شده بود که این شرکت پس از اعمال تحریم‌ها از ادامه مشارکت در این پروژه انصراف داد و عملا این طرح به همت متخصصان داخلی راه‌اندازی شد و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

در پایان این مراسم از تلاشگران اجرای پروژه افزایش ظرفیت و راه‌اندازی دوباره واحد «پلی H» پتروشیمی شهیدتندگویان قدردانی شد.

کد خبر 295022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =