برگزاری دوره آموزشی مصرف ایمن گاز برای مربیان آموزش و پرورش خراسان شمالی

شرکت گاز استان خراسان شمالی با هدف ترویج فرهنگ مصرف صحیح، ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان آموزش و پرورش در این استان کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این باره توضیح داد: در دوره آموزشی یادشده که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، مطالب مهمی پیرامون شناخت مشخصات و مخاطرات گاز طبیعی، نشت گاز، عوامل مهم نشتی گاز، روش‌های نشت‌یابی در سیستم‌های داخلی مشترکان، دستگاه‌های گازسوز و ایمنی سیستم‌های داخلی مشترکان، دودکش‌ها و تست و نصب صحیح آنها و چگونگی مصرف بهینه انرژی از سوی کارشناسان شرکت مطرح شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین بخش تربیت نیروی انسانی جامعه اظهار کرد: معلمان به عنوان همیار، منادی و سفیران گاز استان با استفاده از شیوه‌های مختلف آموزشی، آموخته‌های خود را به همراه کتابچه‌ها و وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان منتقل کرده و نقش برجسته‌ای در فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مصرف به عنوان یکی از فرآیندهای فرهنگ‌سازی در دوره‌های گذشته نیز برای تعدادی از دستگاه‌های استان برگزار شده بود که خوشبختانه اثربخشی بسیار خوبی به همراه داشته و زمینه‌ساز کاهش حوادث و صرفه‌جویی در مصرف گاز مشترکان بوده است. در این دوره نیز از دبیران خواسته شد رعایت نکات ایمنی و چگونگی استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و روش مصرف صحیح گاز را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

کد خبر 295881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =