مراسم گرامیداشت هفته بسیج در وزارت نفت برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج، هم‌زمان با چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در محوطه ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم ویژه‌ای صبح امروز (چهارشنبه، ششم آذرماه) با حضور فرماندهان و بسیجیان صنعت نفت، در محوطه ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

در این مراسم، پس از برگزاری صبحگاه و نواختن سرودهای انقلابی و نظامی، محمدعلی فلاح‌مهرجردی، فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت با تبریک هفته بسیج و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین، خطاب به بسیجیان وزارت نفت گفت: چهار دهه فداکاری و ایثار از زمان آغاز انقلاب تاکنون توسط بسیج رقم خورده است و نهضت بسیجیان هنوز ادامه دارد.

وی افزود: صنعت نفت در شرایط مختلف جنگ و پس از آن شرایط خاص و سخت اقتصادی با نگاه و تفکر بسیجی، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی از گذرگاه‌های سختی عبور کرده است.

فلاح‌ مهرجردی تصریح کرد: امروز شجره طیبه بسیج مانند درختی تنومند است که با وزش بادها و توفان‌های شرق و غرب لرزشی به خودش راه نمی‌دهد. باید بتوانیم همین نگاه و تفکر و روحیه‌ای را که یادگار هشت سال دفاع مقدس بوده و سینه به سینه به ما رسیده است به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت ادامه داد: بسیجیان باید مانند روغن چرخ‌دنده‌های صنعت عظیم نفت کمک حال سیستم اجرایی باشند و با خلوص نیت و فداکاری، این حرکت عظیم را یاری کنند، زیرا بزرگ‌ترین جبهه، جبهه اقتصادی است و گمنام‌ترین سربازان آن، بسیجیان شاغل در وزارت نفت هستند.

کریم زمانی، مدیرکل دفتر وزارتی و مشاور وزیر نفت نیز در سخنانی از تلاش‌های بسیجیان صنعت نفت تقدیر کرد و گفت: حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در دوران جنگ و اقدام‌های امنیتی در برابر هجمه‌های دشمنان از وظیفه‌های بسیج در ۴۰ سال گذشته بوده است.

وی افزود: خدمات بسیج به این موارد محدود نبوده است، این شجره طیبه در همه اموری که کشور نیاز به کمک داشته برای حفظ شأن انقلاب اسلامی خدمات بی‌دریغی ارائه کرده است.

زمانی تصریح کرد: روز بسیج برای ما عزیز است و در این شرایط سخت اقتصادی که برای همه پیش آمده است، سعی کنیم غمی از دلی بزداییم و اخمی از چهره‌ای باز کنیم، باری از دوش هموطنی برداریم و همدلانه تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، حسین حاج‌حسینی، رئیس سازمان حراست صنعت نفت و حمیدرضا قریشی فرمانده بسیح ادارات و وزارتخانه‌ها برگزار شد از بسیجیان نمونه صنعت نفت تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 295888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =