اقدام‌های زاگرس جنوبی در حوزه مدیریت خطوط لوله بررسی شد

اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در زمینه مدیریت یکپارچه خطوط لوله با حضور نماینده اداره کل مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت در شیراز بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، محسنن شادمانی، رئیس بازرسی و حفاظت فنی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی از بررسی فعالیت‌های کلیدی این شرکت در حوزه مدیریت یکپارچه خطوط لوله به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت خبر داد و گفت: تهیه دستورعمل واکنش در شرایط اضطراری، استقرار مدیریت جامع خوردگی، اجرای دستورعمل ارزیابی ریسک، شناسایی و پایش نقاط حادثه‌خیز، پیاده‌سازی بانک اطلاعاتی خطوط لوله و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین مواردی بوده که بررسی شده است.

وی افزود: بهینه‌سازی منابع مالی تعمیر و نگهداری خطوط لوله و اهمیت و نقش مدیریت سرمایه‌های فیزیکی در کاهش هزینه‌های پنهان سازمان نیز از دیگر مواردی است که در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شیراز، مناطق عملیاتی آغار و دالان، نار و کنگان، پارسیان، سروستان و سعادت‌آباد و سرخون و گشوی جنوبی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

کد خبر 296371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =