تعداد مشترکان گاز زاهدان از مرز ۳۱ هزار عبور کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از افزایش مشترکان گاز زاهدان خبر داد و گفت: تعداد مشترکان گاز زاهدان تاکنون از مرز ۳۱ هزار مشترک نیز عبور کرده است.

رضا پنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره آمار گازرسانی به شهر زاهدان، گفت: در پایان آبان‌ماه سال ۹۷، تعداد ۱۳ هزار و ۸۰۰ مشترک در زاهدان از گاز طبیعی استفاده می‌کردند که این رقم در پایان سال ۹۷، به ۱۹ هزار و ۵۰۰ مشترک رسید.

وی افزود: تعداد مشترکان گاز طبیعی در شهر زاهدان رشد قابل توجهی داشته، به گونه‌ای که در پایان آبان‌ماه امسال این رقم به ۲۹ هزار و ۵۲۵ مشترک رسیده و نشان‌دهنده رشد ۱۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعداد مشترکان زاهدان تا پایان دیروز (سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه) به ۳۱ هزار مشترک رسید و حاکی از استقبال مردم زاهدان نسبت به مصرف گاز طبیعی است.

پنجابی درباره شبکه گاز احداث‌شده در زاهدان، توضیح داد: تاکنون ۹۳۷ کیلومتر شبکه گاز در سراسر شهر زاهدان احداث شده که از این مقدار، ۳۹۰ کیلومتر گازدار شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شانا، شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در احداث شبکه مورد نیاز زاهدان، پنج شرکت گاز استانی خراسان رضوی، سمنان، همدان، فارس و گیلان را به یاری شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان فراخوانده تا طرح ضربتی گازرسانی به این شهر در نزدیک‌ترین موعد و با بالاترین کیفیت به پایان برسد.

کد خبر 296445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =