ضرورت هدف‌گذاری برای حفظ سهم بازار و تنوع تولید محصولات پتروشیمی

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هدف‌گذاری برای حفظ سهم بازار و تنوع تولید محصولات پتروشیمی دارای اهمیت است و پتروشیمی‌ها باید به سمت ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدجلال میرهاشمی در آیین بهره‌برداری از واحد جمع‌آوری و انتقال گازهای مشعل کارخانه درود ۳ که امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر ماه) در جزیره خارک برگزار شد با اشاره به اهمیت این طرح ملی در حفظ محیط زیست، تأمین خوراک و افزایش تولید مجتمع پتروشیمی خارک اظهار کرد: این پتروشیمی دومین مجتمعی است که در صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری رسیده و خوشبختانه با اقدام‌هایی که در سال‌های پیش انجام شده همواره استمرار و بهبود کیفیت تولید محصولات را رقم زده که سبب تولید و صادرات پایدار شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری گازهای مشعل و تأمین خوراک پتروشیمی خارک همسو با منافع کشور است، افزود: این طرح با همکاری بین شرکت فلات قاره نفت و پتروشیمی خارک اجرا شده است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح‌های تولید متانول در کشور باید نگاه جامعی به زنجیره تولید متانول نیز داشته باشند تا ارزش افزوده حداکثری حاصل شود.

کد خبر 296620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =