تعمیر اساسی ۲۱ دستگاه توربین گازی در کارگاه آغاجاری

۲۱ دستگاه توربین گازی با استفاده از توانمندی‌های داخلی در کارگاه تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مراد کمالی، مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی این شرکت دیروز (یکشنبه، ۲۴ آذرماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب با سازندگان داخلی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان اظهار کرد: در گستره عملیاتی شرکت نفت‌خیز جنوب فرصت‌های زیادی برای حضور سازندگان داخلی و تامین کنندگان کالا وجود دارد که از جمله آنها تعمیرات اساسی تاسیسات است که از اولویت ویژه‌ای برخوردارند.

وی با بیان اینکه تعامل با شرکت‌های سازنده داخلی در دستور کار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دارد، گفت: در این راستا ارائه دانش فنی قطعات و تجهیزات مورد نیاز به سازندگان داخلی را در برنامه خود داریم و از هر اقدامی برای تشویق سازندگان داخلی استقبال می‌کنیم.

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه به شیوه‌نامه برون‌سپاری تعمیرات ماشین‌آلات فرآیندی ابلاغی وزیر نفت اشاره و تصریح کرد: در این زمینه با هماهنگی مدیریت تولید شرکت نفت‌خیز جنوب، همکاری نزدیکی با شرکت‌های پتروشیمی داریم و از ظرفیت آنها در تعمیرات تاسیسات استفاده خواهیم کرد.

کمالی با اشاره به اینکه این شرکت دو کارگاه مجهز تعمیر تجهیزات و ماشین‌آلات در اهواز و آغاجاری دارد، از سازندگان داخلی حاضر در نمایشگاه برای بازدید از امکانات و ظرفیت‌های این کارگاه‌ها دعوت کرد.

کد خبر 296627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =