اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی شتاب می‌گیرد

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اختصاص دو دستگاه حفاری و افزایش تعداد دستگاه‌ها به ۶ دکل، اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی شتاب می‌گیرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه امروز (دوشنبه، ۲۵ آذرماه) در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری خوزستان افزود: برای اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی پیش از این چهار دستگاه حفاری شامل ۳۲، ۳۳، ۷۴ و ۸۹ در موقعیت‌های تعیین‌شده از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران استقرار یافته بود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی و توافق میان این شرکت و مدیریت اکتشاف با هدف شتاب بخشیدن به اجرا و پایان پروژه دستگاه‌های حفاری ۳۱ و ۴۰ فتح ناوگان شرکت نیز برای پیوستن به چهار دکل پیشین کاندیدا شدند و مراحل انتقال آنها به مناطق مورد نظر کارفرما در دست اقدام است.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری گفت: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون حفاری ۱۳۸ حلقه چاه‌های اکتشافی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور را در کارنامه دارد و در نتیجه همکاری مستمر آن با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کشف بیش از ۱۵ مخزن نفتی و گازی قطعیت یافته است.

کد خبر 296638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =