پایش لحظه‌ای تولید میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی از کنترل مداوم این مدیریت بر چگونگی و میزان تولید میعانات گازی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی مدونی برای برداشت میعانات گازی از همه پالایشگاه‌ها برای ارسال به مشتریان انجام می‌دهیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی احمدی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی گاز طبیعی و همه محصولات کلیدی را به‌صورت پایدار، ایمن و بی‌وقفه تولید می‌کند، گفت: در فصل سرما نیز تولید مستمر گاز برای تامین گاز مورد نیاز کشور در این مجتمع ادامه دارد.

وی از آمادگی کامل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل زمستان خبر داد و افزود: امسال عملیات تعمیرات اساسی با تلاش شبانه‌روزی واحدهای عملیاتی و پشتیبانی طبق برنامه زمان‌بندی و با تحقق اهداف بازرسی فنی با موفقیت انجام شد.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این واحد با پایش لحظه‌ای آخرین وضعیت تولید محصولات در سطح مجتمع، پیش‌بینی مناسبی از وضع تولید میعانات گازی به امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران به عنوان کارگزار فروش برای تخلیه به موقع مخازن ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد، بر این اساس در امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی، برنامه‌ریزی مدونی برای برداشت میعانات گازی از همه پالایشگاه‌ها برای ارسال به مشتریان انجام می‌شود.

احمدی اظهار کرد: همه اقدام‌ها و فعالیت‌های امور هماهنگی و نظارت بر تولید، با توجه به ماموریت مهم مجتمع برای برداشت حداکثری از منابع مشترک و سهم بیش از ۷۰ درصدی گاز در تامین سبد انرژی کشور تنظیم شده است، به گونه‌ای که با وجود محدودیت‌های بین‌المللی اقدام‌های موثر و پیشگیرانه‌ در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها، برنامه‌ریزی و انجام شد.

کد خبر 296733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =