مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از سیل کارون به ملی حفاری واگذار شد

استاندار خوزستان گفت: مدیریت مقابله با پیامدهای ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا و دفع آب‌های سطحی در شهرستان کارون به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا شریعتی امروز (چهارشنبه، ۲۷ آذرماه) در بازدید از موقعیت منطقه کوت عبدالله در مرکز شهرستان کارون گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، بلافاصله مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داد و درباره مواجهه با پیامدهای احتمالی بارندگی‌ها تصمیم‌گیری و وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی تعریف و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تقسیم کار ستاد بحران در مهار آب‌های سطحی استان به‌موقع انجام شد، اظهار کرد: شهرستان کارون بر اثر بارندگی‌های اخیر در شرایط سخت قرار گرفته که این ستاد پس از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با ارگان‌های ذی‌ربط نسبت به جمع‌آوری و دفع هر چه سریع‌تر رواناب‌ها اقدام کرد.

استاندار خوزستان فعالیت‌های چند ساعت گذشته شرکت ملی حفاری ایران در منطقه کوت عبدالله را بسیار باارزش دانست و گفت: برنامه تعریف‌شده از سوی شرکت ملی حفاری ایران در اجرای صحیح و اصولی مسئولیت‌های اجتماعی قابل تحسین است.

کد خبر 296748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =