همایش «سی‌ان‌جی، فرصت توسعه پایدار» برگزار می‌شود

«همایش سی‌ان‌جی، فرصت توسعه پایدار» روز یکشنبه (یکم دی‌ماه) در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، در این همایش دو نشست تخصصی با عنوان «بررسی طرح توسعه‌ای تبدیل یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو عمومی به دوگانه‌سوز» و «طرح هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی» بررسی می‌شود.

علیرضا صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اسدالله قره‌خانی، عضو و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، سیروس وطنخواه، رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، محمد خالدی، عضو کمیسیون انرژی، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو، محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت و محمدحسن سعیدی، رئیس پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف سخنرانان اصلی این همایش هستند.

گفتنی است هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور عرضه می‌شود، قطعات و تجهیزات موردنیاز این صنعت در سال‌های گذشته کاملا بومی‌سازی شده و با توجه به افزایش تعداد تقاضاها، کارخانجات تولید تجهیزات موردنیاز این صنعت ظرفیت تولید خود را افزایش داده‌اند و افزون بر آن، نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۲۵۰ واحد کارگاهی مجاز در کشور فعال است.

کد خبر 296789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =