دفتر پژوهش مناطق نفت‌خیز جنوب در دانشکده نفت اهواز افتتاح شد

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از راه‌اندازی و افتتاح دفتر پژوهش این شرکت در دانشکده صنعت نفت اهواز با هدف کاهش فاصله بین صنعت و دانشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شاهین کرد با بیان اینکه راهبرد نوین این شرکت مبتنی بر از بین بردن فاصله بین صنعت نفت و دانشگاه تدوین شده است، گفت: امروز با وجود ایده‌های نوین، کارآمد و کاربردی دانشگاهیان، بهترین راه برای توسعه و پایداری تولید، استفاده حداکثری از توان علمی این قشر از جامعه است.

وی دفتر پژوهش را مشتمل بر دو بخش اداری و مطالعاتی برشمرد و افزود: نظارت بر طرح ملی مطالعه میدان نفتی گچساران از سوی دانشکده نفت و افزایش همکاری با پژوهشگران و صاحبان ایده در این دانشکده را می‌توان دو هدف اصلی تاسیس دفتر پژوهش دانست، زیرا دانشکده صنعت نفت سابقه‌ای بلندمدت و موثر به‌ویژه در بخش بالادستی دارد.

کرد گفت: همچنین همکاری گسترده‌ای بین این شرکت با دانشگاه شهید چمران و دانشگاه آزاد ایجاد شده و امید می‌رود در آینده نزدیک، با گسترش این تعامل با دیگر دانشگاه‌ها، بیش از پیش به سمت تحقق اهداف مناطق نفت‌خیز جنوب حرکت کنیم.

گفتنی است در حاشیه آیین افتتاح این دفتر، نشست نحوه صنعتی کردن پروژه‌های دانشجویی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با محور نحوه صنعتی کردن پروژه‌های دانشجویی و همچنین چالش‌ها و نیازهای روزآمد مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور رؤسا و کارشناسان پژوهش و فناوری این شرکت و دانشکده صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 296845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =