کسب مقام دانشگاه صنعت نفت در رویداد «پتروتست»

دانشگاه صنعت نفت در بخشی از رویداد دانشجویی پتروتست (یکی از بخش‌های تعریف‌شده در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف) حائز مقام نخست شد.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، در نخستین رویداد نوآوری و فناوری وزارت نفت که از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه برگزار شد، دانشگاه صنعت نفت موفق به کسب مقام نخست در چالش فلرهای گازی شد.

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در قالب ۶ تیم دانشجویی از دانشکده‌های نفت آبادان و اهواز به همراه اعضای هیئت علمی به‌عنوان سرپرست، در کارگاه‌های مختلف آموزشی مهارت‌های حل مسئله، تهیه مدل کسب‌وکار و مهارت ایده از سوی افراد خبره استارت‌آپی شرکت کردند.

رویداد دانشجویی پتروتست برای نخستین‌ بار در سطح وزارت نفت با هدف رشد استعدادهای جوان و پویای کشور، توسعه شایستگی‌های رفتاری حوزه کسب‌وکار، واکاوی چالش‌های صنعت نفت و ارائه طرح‌های نوآورانه برای رفع چالش‌ها، با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی شریف (گروه المپیاد مهندسی نفت) و شتاب‌دهنده آما در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

این رویداد دانشجویی یکی از بخش‌های تعریف‌شده در پترولیوم تیکاف در زمینه رویدادهای نوآوری وزارت نفت بود که در آن ۳۵ گروه دانشجویی از سراسر کشور با شعار «شکوفایی هسته‌های مسئله‌محور جوانان» به رقابت پرداختند.

کد خبر 296895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =