ارسال کمک‌های غیرنقدی جایگاه‌داران منطقه زاهدان به مناطق سیل‌زده

انجمن صنفی جایگاه‌داران استان سیستان‌وبلوچستان، محموله‌ای به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان، کمک‌های غیرنقدی جایگاه‌داران منطقه زاهدان را به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، این کمک‌ها شامل لوازم بهداشتی و ضروری، آب‌معدنی، موکت، زیرانداز و... است که توسط انجمن صنفی جایگاه‌داران استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده فرستاده شده‌ است.

ارزش ریالی محموله ارسالی معادل ۱۷۰ میلیون تومان و شامل کمک‌های غیرنقدی جایگاه‌داران منطقه زاهدان و دیگر استان‌ها از جمله کرمانشاه و گیلان است.

توزیع سوخت رایگان به کامیون‌های حامل کمک به سیل‌زدگان و خودروهای امدادی در زاهدان

یکی از جایگاه‌داران منطقه زاهدان با هدف کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب استان، اقدام به عرضه بنزین و نفت‌گاز رایگان به خودروهای امدادی و کامیون‌های حمل کمک‌های مردمی کرد.

عیسی شه‌بخش، مسئول جایگاه اختصاصی هامون (یکی از جایگاه‌های ناحیه مرکزی زاهدان) به‌منظور یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده جنوب استان و جذب بهتر کمک‌های هموطنان، سوخت رایگان به خودروهای کمک‌رسان و امدادی عرضه کرد.

 وی در این‌ باره گفت: با هدف یاری‌رساندن به هموطنان گرفتار در سیلاب و کمک به خودروهای امدادی در راستای تأمین نیازهای سیل‌زدگان، اقدام به این کار کردم.

کد خبر 297971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =