تشکیل کارگروه تخصصی تامین خوراک پتروشیمی‌ها در نفت‌خیز جنوب

کارگروه تخصصی تامین خوراک پتروشیمی‌ها در شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت دیروز (سه‌شنبه، یکم بهمن‌ماه) در نشست با مدیران پتروشیمی بندر امام اظهار کرد: تامین خوراک واحدهای پتروشیمی از جمله پتروشیمی بندر امام از اولویت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب است و به این منظور کارگروهی تخصصی تشکیل داده‌ایم.

وی گفت: در این کارگروه، تعمیر و بازسازی تاسیسات و خطوط لوله و پروژه‌های مرتبط با واحدهای گاز و گاز مایع (ان‌جی‌ال) به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا خللی در فرآیند تولید و ارسال خوراک واحدهای پتروشیمی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه شرکت پتروشیمی بندر امام دارای جایگاهی منحصر به فرد در صنایع پتروشیمی است و نقش قابل توجهی در تولید محصولات پتروشیمی دارد، ادامه داد: این نشست نیز به‌منظور هم‌افزایی با شرکت پتروشیمی بندر امام برای تامین به‌موقع خوراک مورد نیاز این شرکت تشکیل شده است که نتایج آن سبب افزایش رونق تولید در این بخش از اقتصاد کشور خواهد شد.

وی تعمیر و روزآمد کردن واحدهای گاز و گاز مایع را به‌منظور تامین به‌موقع خوراک پتروشیمی‌ها حائز اهمیت دانست و گفت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های پتروشیمی داریم تا این شرکت‌ها در تعمیر واحدهای گاز و گاز مایع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مشارکت فعال داشته باشند.

حمیدرضا رستمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام نیز گفت: شرکت پتروشیمی بندر امام هم‌اکنون ۱۰ درصد از کل صنعت پتروشیمی را در اختیار دارد و آماده است با مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه تعمیر اساسی کارخانه‌های گاز و گاز مایع و تاسیسات مرتبط با آن همکاری کند.

اثربخشی اجرای سیستم مدیریت یکپارچه باید قابل اندازه‌گیری باشد

محمدی در نشست دیگری که با محوریت بازنگری سیستم مدیریت کیفیت برگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت ارزیابی نتایج برنامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه، اظهار کرد: برنامه‌های عملکرد سیستم‌های مدیریتی باید به گونه‌ای اجرا شوند که اثر آن در بهبود فرآیندهای سازمانی و افزایش بهره‌وری قابل اندازه‌گیری و مشهود باشد.

وی اظهار کرد:‌ در این زمینه باید نقشه راه سازمان با هدف رسیدن به سیستمی قابل کنترل و قابل اصلاح، تدوین و برای رسیدن به اهداف آن برنامه‌های کوتاه‌مدت، ‌میان‌مدت و بلندمدت تعریف و پیاده‌سازی شود.

کد خبر 298008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =