توسعه صنعت پتروشیمی نیازمند اجرای کامل اصول ایمنی است

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی نیازمند آینده‌نگری، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای کامل و جامعی در ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی، امروز (چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه) در نخستین نشست رؤسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) طرح‌های پتروشیمی، به بیان اولویت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بخش پرداخت و گفت: تجارب و درس‌آموخته‌های سال‌های گذشته در پی حوادث مختلفی که برای پتروشیمی‌ها رخ داد باید بررسی شود تا شاهد تکرار حوادث نباشیم.

وی افزود: ارتباط و تعامل میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هلدینگ‌ها و طرح‌های پتروشیمی با هدف ایجاد یک شبکه دانشی پویا و کارآمد باید تقویت شود، همچنین تدوین برنامه‌های جامع آموزشی، در میان گذاشتن دستاوردها و تجربه‌های کسب شده میان شرکت‌ها و استفاده از دانش روزآمد جهان و فناوری‌های نو باید در تمام بخش‌ها محور توجه قرار گیرد تا شاهد محیطی ایمن، بهداشتی و سبز برای فعالیت کارکنان پتروشیمی‌ها باشیم.

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه طرح‌های پتروشیمی در عسلویه، ماهشهر و نیز سایر مناطق کشور باید ارتباط مستمری با هم داشته باشند، تصریح کرد: در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی نیازمند آینده‌نگری، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای کامل و جامعی در ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل هستیم و بدون شک الگوسازی و ایجاد ساختارهای منسجم اثربخش خواهد بود.

عمادی به اهداف و برنامه‌های اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای سال آینده که براساس برنامه‌ها و راهبردهای وزارت نفت تدوین شده است، اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها را در اسفندماه به طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی ابلاغ می‌کنیم.

نخستین نشست رؤسای اچ‌اس‌یی طرح‌های پتروشیمی امروز (چهارشنبه، دوم بهمن‌ماه) به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور روسای اچ‌اس‌یی هلدینگ‌های پتروشیمی و طرح‌های توسعه صنعت پتروشیمی برگزار شد.

کد خبر 298023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =