دوره‌های آموزش اچ‎اس‌یی در صنعت نفت بازنگری می‎شود

دوره‌های آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و پدافند غیرعامل مصوب وزارت نفت بازنگری و روزآمد می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، شهرام احمدی، رئیس سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده و با همکاری مثبت و سازنده با اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت، ۱۹۷ دوره مصوب اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل کددار وزارت نفت در مدت زمان ۲۱ روز کاری و با حضور بیش از ۷۰ نفر از متخصصان حوزه‌های اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل و آموزش شرکت‌های اصلی و تابع  بررسی و بازنگری می‌شود.

بر این اساس، پنج کمیته تخصصی پدافند غیرعامل، ایمنی و آتش‌نشانی، مهندسی بهداشت، محیط زیست و مسائل مشترک اچ‌اس‌یی با حضور متخصصان هر حیطه و متخصصان آموزش تشکیل و با توجه به نیازمندی‌های صنعت نفت و اصل نیازمحوری، دوره‌های آموزشی موجود و نیازهای آموزشی جدید صنعت نفت بررسی و بازنگری می‌شود.

احمدی افزود: این برنامه همسو با نظام‌نامه آموزش اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت و با هدف بهینه‌سازی کیفی سرفصل، محتوا و جزئیات دوره‌های آموزشی انجام می‌شود و متناسب با هر دوره آموزشی، گروه‌های مخاطب نیز تعیین خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فعالیت کمیته‌های نامبرده از چهارم بهمن‌ماه آغاز شده و هفتم اسفندماه امسال پایان می‌یابد و هر یک از کمیته‌ها به میزبانی مدیریت اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل چهار شرکت اصلی در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

کد خبر 298374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =