۹ پروژه گازرسانی استان سمنان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹ پروژه گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شریفی‌نژاد با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰۰‌ درصد جمعیت شهری و ۹۰‌ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی، روستاهای نگارمن و امیریه در شهرستان شاهرود و منطقه دربند شهرستان مهدیشهر به شبکه گاز شهری متصل می‌شوند.

وی با اشاره به مصرف ۷۰ درصدی گاز استان در بخش نیروگاهی و صنعت افزود: در دهه مبارک فجر امسال بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و آرادان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان، گازرسانی به روستاها را با وجود پراکندگی وسیع جمعیت در سطح استان، بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: در ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عملیات گازرسانی به روستاهای عبدالله‌آباد سرخه و بنه کوه و ناروهه گرمسار نیز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

شایان ذکر است، در ۶ سال گذشته، ۹۵ روستای استان گازرسانی و ۱۲۲۵ کیلومتر شبکه زیرساخت گاز در سطح استان سمنان اجرا شده است.

کد خبر 299091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =