۱۱ پروژه گازرسانی استان اصفهان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افتتاح ۱۱ پروژه گازرسانی در این استان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی از بهره‌برداری چهار طرح بزرگ گازرسانی به صنایع استان اصفهان خبرداد و گفت: این طرح‌ها شامل گازرسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال، راه‌اندازی ایستگاه TBS شهرک صنعتی نایین، ایستگاه TBS شهرک کارگاهی امیرکبیر شهرضا و شهرک صنعتی نهضت‌آباد است.

وی افزود: در این طرح‌های صنعتی، واحدهای تولیدی زیادی از جمله صنایع فلزی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و... در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به فاز ۲ شهرک شهید کشوری اشاره و تصریح کرد: در این پروژه، چهار ایستگاه اندازه‌گیری با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب در ساعت، دو ایستگاه اندازه‌گیری با ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب در ساعت و چهار ایستگاه صنعتی با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب در ساعت راه‌اندازی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه تغذیه و توزیع اجرایی شده است.

علوی ادامه داد: در دهه فجر امسال دو پروژه گازرسانی روستایی نیز به بهره‌برداری می‌سد که در هر یک از این دو روستا یک ایستگاه TBS با ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت راه‌اندازی و ۹ هزار و ۷۰۰ متر شبکه‌گذاری شده است.

وی به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مجموعه کارگاهی پاتله شهرضا اشاره کرد و گفت: برای این پروژه اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که هم‌زمان با چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان و بهره‌مندی ۹۹.۶ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی عنوان کرد: تلاش کارکنان این شرکت بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی است.

کد خبر 299508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =