۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر: 299827
وزیر نفت روز زن را به بانوان صنعت نفت تبریک گفت

وزیر نفت در پیامی، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به تمامی کارکنان صنعت نفت به‌ویژه به بانوان شاغل و همسران گرانقدر کارکنان تبریک و شادباش گفت.

به گزارش شانا، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

همکاران محترم

ولادت پرسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را که مقارن با سالروز میلاد امام‌خمینی(ره) معمار انقلاب اسلامی ایران است، به تمامی کارکنان صنعت نفت به‌ویژه به بانوان شاغل و همسران گرانقدر کارکنان، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

حضرت فاطمه(س) الگوی شایسته انسانیت، همسری و مادری است و لذا روز زن و تکریم مقام مادر، وامدار اوست و به همه ما پیروی از سبک زندگی او را که مملو از معنویت، تعادل و اخلاق همراه با تلاش و مشارکت خستگی‌ناپذیر در امور خانواده و جامعه بود، یادآوری می‌کند.

زنان و دختران جامعه ما در دوران سختی که به‌واسطه تحریم‌های استکبار جهانی بر این کشور و ملت تحمیل شده، با درک شرایط موجود و علی‌رغم بی‌مهری‌ها و تبعیض‌های تاریخی، مانند همه سال‌های پس از انقلاب، تلاش می‌کنند در همه امور علمی، اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مشارکت نموده و نقش موثر و یگانه خود را به شایستگی ایفا نمایند.

در صنعت نفت نیز توانمندی و شایستگی‌های اثبات شده زنان شاغل، هم‌چنین اعتقاد راسخ اینجانب به مسئولیت‌پذیری، تعهد و سلامت سازمانی آنان باعث گردید هم راستا با ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های دولت دوازدهم و همکاری و اهتمام مستمر دفتر امور زنان و خانواده، طی این سال‌ها شاهد رشد حضور تاثیرگذار زنان در صنعت نفت باشیم. امید دارم با عزم و جدیت مدیران صنعت، این روند رو به رشد در گستره صنعت نفت تداوم یابد و اهداف مرتبط با ارتقای سهم بانوان از سمت‌های مدیریتی محقق شود.

در عین حال وظیفه ماست که جایگاه بلندمرتبه خانواده را نیز مغتنم شمرده و در تعریف و اجرایی نمودن سیاست‌های کلان و برنامه‌های راهبردی حوزه منابع انسانی بدان اهتمام ورزیم.

در خاتمه از تلاش و دلسوزی بانوان همکار صنعت نفت سپاسگزاری نموده و با تبریک مجدد این ایام مبارک به ایشان، سعادتمندی و موفقیت‌شان را از درگاه خداوند مهربان خواستار می‌شوم.

کد خبر 299827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =