لزوم تقویت ارتباط مستمر استارت‌آپ‌ها با صنعت گاز

‌مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها گفت: ما انتظار داریم این شرکت‌ها در مسائلی که می‌توانند ورود کنند، همان‌طور که اقدام‌های ارزنده‌ای در پارس جنوبی انجام گرفته، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد دارابی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در روز پایانی گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه گفت: ما در این سال‌ها از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کردیم، اما کافی نبود و نتایج مطلوب را نگرفتیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدام‌ها در جریان افت فشار گاز در استان تهران در سال ۹۵، ادامه داد: در آن سال ما توانستیم جریان مورد نظر را در ایستگاه‌های مورد نظر ایجاد کنیم و به‌منظور حل چنین مشکلاتی اگر ارتباط مؤثری بین شرکت گاز استان تهران و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود، کمال بهره را از این عزیزان خواهیم برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: ما انتظار داریم شرکت‌های دانش‌بنیان در مسائلی که می‌توانند ورود کنند؛ همان‌طور که اقدام‌های ارزنده‌ای در پارس جنوبی انجام گرفته، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

دارابی همچنین تصریح کرد: همان‌طور که آقای تربتی اشاره کردند ما نیازمند طرح‌های فناورانه شرکت‌های صاحب‌نظر برای بخش‌های مربوط به حراست فیزیکی هستیم.

وی همچنین با اشاره به نیازهای فناورانه شرکت گاز استان تهران، از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها خواست ارتباط بیشتری با این شرکت برقرار کنند.

کد خبر 300041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =