رونق تولید یکی از جلوه‌های مقاوم‌سازی اقتصادی است

وزیر راه و شهرسازی گفت: رونق تولید یکی از جلوه‌های مقاوم‌سازی اقتصادی است و جلوه دیگر آن هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید است.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد اسلامی، امروز (شنبه، سوم اسفندماه) در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محور رونق تولید، به موضوع خودباوری اشاره کرد و گفت: خودباوری بحث مهمی است، هر فردی در مسیر عزت و سربلندی حرکت می‌کند باید به خودباوری ایمان داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحقق اقتدار ملی است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان نخواستند پیروزی‌های ما را بپذیرند و با انواع و اقسام توطئه‌ها و ایجاد تحریم‌های اقتصادی سعی کردند ما را وادار به تسلیم کنند که هیچگاه موفق نشدند.

وی مقابله با تحریم‌ها را به معنی نپذیرفتن سلطه دانست و تصریح کرد: هدف از تحریم به چالش کشیدن و ناتوان‌سازی کشور است، خوشبختانه امسال و باوجود تحریم‌های اقتصادی شاهد رشد خودکفایی و افزایش تولید در بسیاری از حوزه‌ها بودیم.

اسلامی با بیان اینکه قدرت سیاسی مستلزم برخورداری از قدرت اقتصادی است، گفت: رونق تولید یکی از جلوه‌های مقاوم‌سازی اقتصادی است و جلوه دیگر آن هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدام‌های این وزارتخانه همسو با مقاوم‌سازی اقتصاد و رونق تولید، گفت: ما در همه حوزه‌ها بر استفاده حداکثری از توان داخل هدف‌گذاری کرده‌ایم که نمود آن در بخش حمل‌ونقل ریلی با تولید ریل و سوزن قابل ملاحظه است. همچنین ظرفیت بسیار خوبی برای تولید ناوگان ریلی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی فراهم شده که با استقبال قابل توجهی از سوی تولیدکنندگان روبه‌رو شده است.

به گزارش شانا، نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محور رونق تولید صبح امروز با حضور سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در محلی مصلای تهران آغاز به کار کرد.

کد خبر 300131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =