پیگیری مستمر اجرای پروژه‌های زیرساختی طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی در مناطق ویژه عسلویه و ماهشهر برای تسهیل سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی‌محمد بساق‌زاده به تداوم روند توسعه صنعت پتروشیمی با توجه به هدف‌گذاری‌های صورت‌گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) و نیز منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) اشاره و اظهار کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی هم‌زمان با ساخت طرح‌های جدید پتروشیمی در حال انجام است و امیدواریم با همکاری متولیان امر روند ایجاد زیرساخت‌ها شتاب گیرد.

وی افزود: نظارت، راهبری و تکمیل طراحی مهندسی خطوط خوراک، محصول و مشعل در ناحیه آفسایت متعلق به طرح‌های فاز ۲ عسلویه از سوی مدیریت طرح‌ها با توجه به تولیدی شدن بعضی طرح‌های جدید در حال انجام است.

بساق‌زاده برگزاری نشست‌های تخصصی و بررسی راهکار و ایجاد هماهنگی بین طرح‌ها در زمینه خوراک، یوتیلیتی و محصول را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم معرفی کرد و گفت: نشست‌های تحویل و تحول طرح‌ها از فاز اجرایی به بهره‌برداری مطابق دستورعمل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌طور منظم برگزار می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: نظارت و پایش مجوزهای سرمایه‌گذاری و همکاری با مدیریت سرمایه‌گذاری برای صدور و تمدید موافقت اصولی طرح‌ها (بررسی آخرین وضع طرح و تعیین تعهدهای مجریان طرح برای دوره زمانی بعد) با پیگیری‌های مستمر در حال انجام است.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بررسی و اختصاص زمین به طرح‌های متقاضی در عسلویه و ماهشهر اشاره و تصریح کرد: توسعه این مناطق با توجه به جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی ایران نیازمند مکان‌یابی و وجود زیرساخت‌های مناطق جدید بود که با نظارت دقیق و مستمر انجام‌شده از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اکنون بسیاری از طرح‌ها جانمایی و ساخت طرح‌ها آغاز شده است.

کد خبر 300138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =