طرح توانمندسازی آموزشی - حمایتی دانش‌آموزان بندر ماهشهر اجرا می‌شود

به همت هلدینگ و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابع صنایع پتروشیمی خلیج فارس، طرح توانمندسازی آموزشی - حمایتی ۳ هزار دانش‌آموز مستعد و کم‌بضاعت شهرستان بندر ماهشهر با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریال تصویب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این طرح که در شورای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های منطقه ماهشهر تصویب شد یکی از پنج طرح‌ حمایتی پیش‌بینی‌شده برای منطقه ماهشهر است که با برنامه‌ریزی هدایت و نظارت حوزه مشاور مسئولیت اجتماعی، با محوریت شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی و همکاری ادارات آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، مؤسسه مدارس غیرانتفاعی پتروشیمی، مجموعه علمی - آموزشی آینده‌سازان و با حمایت و پشتیبانی سه شرکت پتروشیمی بندر امام، شهید تندگویان و اروند در راستای پروژه‌های حمایتی، رضایت‌بخش و عام‌المنفعه مسئولیت اجتماعی انجام می‌شود.

این طرح در سه محور اصلی کلاس‌های آمادگی کنکور، کلاس‌های تقویتی و بورسیه تحصیلی در محدوده شهرک طالقانی و شهرهای چمران، بندرامام و ماهشهر اجرا خواهد شد.

در طرح توانمندسازی آموزشی - حمایتی دانش‌آموزان پنج خدمت جانبی شامل کتاب کمک آموزشی، خانه مطالعه، مشاوره تحصیلی (دانش‌آموز و والدین) و پشتیبان آموزشی، اجرای آزمون‌های آمادگی و تغذیه طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

شناسایی دانش‌آموزان مستعد، از طریق آزمون‌های مؤسسه علمی - آموزشی آینده‌سازان انجام می‌پذیرد.

کلاس‌های آمادگی کنکور و کلاس‌های تقویتی تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و بورسیه تحصیلی در مدارس منتخب برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 300290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =