شمار مشترکان شرکت گاز کردستان از مرز ۵۴۰ هزار عبور کرد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یکی از اهداف مهم و راهبردی این شرکت را افزایش سطح رضایت مشترکان گاز طبیعی در همه شهرها و روستاهای گازدار استان دانست و گفت: تحقق این هدف با کیفی‌سازی و تسهیل‌گری خدمات ارائه‌شده امکان‌پذیر است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری در بازدید از ناحیه گازرسانی منطقه ۲ شهرستان سنندج  ضمن تقدیر از کارکنان این ناحیه اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و درست بتوانیم گاز را به‌طور مستمر و پایدار در دورترین نقاط استان به دست مشترکان برسانیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف نهایی از کیفی‌سازی خدمات، ارتقای خدمات‌رسانی به مشترکان شرکت گاز استان کردستان است، به افزایش رضایتمندی جامعه اشاره و اظهار کرد: هنگامی که نقاط قوت یک وظیفه سازمانی برجسته و به بهترین نحو به مشترکان مطابق استانداردها عرضه شود، این موضوع  ضامن افزایش رضایتمندی و پایداری سازمان و رشد و توسعه آن می‌شود.

وی همچنین به آمار مشترکان منطقه ۲ سنندج اشاره کرد و افزود: منطقه ۲ گازرسانی شهرستان سنندج با ۹۱ هزار و ۷۰۰ مشترک از لحاظ تعداد مشترک بزرگ‌ترین ناحیه استان است که جمعیت قابل توجهی از ساکنان را به خود اختصاص می‌دهد و این موضوع حساسیت و اهمیت استمرار خدمات در این منطقه را بالا می‌برد.

فعله‌گری به وضع پروژه ایستگاه دوم تقلیل فشار شهر سنندج نیز اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر امسال ایستگاه دوم تقلیل فشار این شهرستان به بهره‌برداری رسید که سبب شد پایداری شبکه‌ها افزایش یابد و جریان گاز طبیعی در این شهرستان با اطمینان استمرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار کرد: نواحی گازرسانی ویترین ارائه خدمات شرکت گاز استان کردستان است و عملکرد مناسب و مطلوب این بخش می‌تواند جهشی در ارتقای رضایتمندی مشترکان، متقاضیان و مراجعان به‌وجود آورد.

فعله‌گری در پایان تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۱ شهر و یک هزار و ۳۰۷ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و تعداد مشترکان این شرکت از مرز ۵۴۰ هزار مورد عبور کرد که از گستردگی و حساسیت فعالیت‌های شرکت گاز استان کردستان حکایت دارد.

در ادامه این بازدید، رئیس گازرسانی منطقه ۲ سنندج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و رؤسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان و دیدار با کارکنان، گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان سنندج گازدارند و حدود ۹۱ هزار و ۷۰۰ مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان شهری این منطقه ۸۲ هزار و ۷۰۰ و تعداد مشترکان روستایی ۹ هزار مشترک  است، افزود: تا پایان بهمن‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۹۰۰ اشتراک جدید به صف مصرف‌کنندگان گاز پیوسته‌اند.

شهرستان سنندج  دارای ۲۰۰ روستاست که از قابلیت گازرسانی برخوردارند. هم‌اکنون ساکنان ۱۵۵ روستا از مصرف‌کنندگان گاز طبیعی‌اند که ۱۸ روستای آن در امسال عملیات گازرسانی به آنها پایان یافته است.

حمیدرضا شاکری راد

کد خبر 300519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =