تشکیل کارگروه مبارزه با کرونا در انجمن ملی پلیمر ایران

کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در انجمن ملی پلیمر ایران با هدف تولید ظروف بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده مورد نیاز کشور تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سعید ترکمان، مجری کارگروه مبارزه با کرونا در انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، با قدردانی از شرکت‌های پتروشیمی در تولید حداکثری محلول‌ها و مایعات ضدعفونی‌کننده گفت: در کشور مایعات ضدغفونی‌کننده به اندازه کافی تولید می‌شود، اما ظروف بسته‌بندی این مواد در حجم‌های مختلف و مورد نیاز به‌طور کامل در دسترس نیست.

وی با بیان اینکه کارگروه مبارزه با کرونا با هدف تأمین نیاز در انجمن ملی صنایع پلیمر ایران راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این کارگروه نمونه‌ای از هم‌راستایی صنایع بزرگ بالادستی با صنایع تکمیلی پتروشیمی به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم در شرایط بحرانی است.

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با اشاره به تماس‌های بسیار مراجع درمانی که با وجود مایعات ضدعفونی‌کننده مشکل تأمین و توزیع ظرف و درپوش‌های مخصوص پلاستیکی داشتند، افزود: در همین چارچوب توانمندی‌ها و انرژی اعضای هیئت مدیره بسیج شد تا به تمامی این نقایص توجه شود و آن را برطرف کنند و این انجمن آمادگی خود را برای حمایت از سازوکارهای عملیاتی مبارزه با کرونا در راستای فعالیت‌های صنفی و صنعتی خود اعلام می‌کند.

کد خبر 300626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =