توسعه میز خدمت الکترونیک در شرکت گاز خراسان جنوبی

امکان ارائه ۱۶ خدمت مرتبط با فعالیت‌های شرکت گاز استان خراسان جنوبی با توسعه میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین و الکترونیکی به این خدمات دسترسی داشته باشند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم استان خراسان جنوبی، شهروندان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات‌رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح فعالیت‌های الکترونیک موجود، اظهار کرد: پرداخت قبوض، دریافت فهرست قبوض، دریافت فهرست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب‌سایت این شرکت قابل انجام هستند.

هاشمی اظهار کرد: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع‌آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابه‌جایی یا جمع‌آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورت‌حساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: مشترکان گرامی برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس: www.nigc-skgc.ir  و انتخاب منو میز خدمت الکترونیک درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 300718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =