تشریح ‫اقدام‌های بسیج شهید تندگویان در مقابله با کرونا‬

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) و پایگاه‌های تابع با تشکیل گروه‌های جهادی مجهز به تجهیزات ضدعفونی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی ویژه مبارزه با ویروس کرونا در صنعت نفت گفت: از ابتدای شیوع بیماری کوید ۱۹ حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با تجمیع امکانات پایگاه‌های تابع، برنامه‌ منسجم و مستمر مقابله با شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان‌ کرد: یکی از اقدام‌های این حوزه در روزهای اخیر، تشکیل گروه‌های خودرویی مجهز چهار نفره و گندزدایی و ضدعفونی ۲۰ منطقه کم‌برخوردار مانند حصیرآباد، منبع‌آب، کمپانی، یوسفی، علی‌آباد بروال، کارون، طالقانی و مناطق روستایی واقع در کوت‌عبدالله، باوی، غیزانیه، مشرحات، رامهرمز و رامشیر بوده است.

فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهید تندگویان به ضدعفونی کردن مکان‌های پرخطر اهواز اشاره کرد و افزود: افزون بر این محلات، ضدعفونی ۲۰ جایگاه سوخت کلانشهر اهواز به همت بسیجیان این حوزه با استفاده از یک اکیپ خودرویی مجهز به سیستم افشانه انجام می‌شود که این اقدام با استقبال جایگاه‌داران و قدردانی مردم و مراجعان همراه بوده است.

ممبینی از راه‌اندازی یک گروه جهادی مبارزه با کرونا با عنوان «شفا» نیز خبر داد و افزود: این گروه جهادی با انجام خدمات آموزشی و توجیهی به‌عنوان یکی از اولویت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درحال فعالیت مستمر است.

وی به تهیه و توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی مانند دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی‌کننده در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: افزون بر این اقدام بیش از هزار لیتر آب ژاول از طریق بسیج غیزانیه، سپاه ناحیه رامشیر و رامهرمز در اختیار اهالی قرار گرفت که این اقدام روزانه ادامه خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان افزود: ۱۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی و ضدعفونی معابر، توزیع ۱۲ هزار دستکش یکبار مصرف در جایگاه‌های سوخت و مناطق کم‌برخوردار کلانشهر اهواز و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم، منازل مسکونی، ناحیه صنعتی کارون و کوی نفت از دیگر اقدام‌های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان به شمار می‌آید.

کد خبر 301039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =