اقدام‌های فلات قاره برای مقابله با کرونا روزانه رصد می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه خوشبختانه‌ تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در مناطق عملیاتی این شرکت مشاهده نشده است، گفت: اقدام‌های شرکت نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا به صورت روزانه رصد می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علیرضا سلمان‌زاده اظهار کرد: شرکت نفت فلات قاره از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا و با ابلاغ دستورعمل‌ها از سوی کمیته سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران نشست‌های روزانه‌ای با مدیران ستاد و عملیاتی برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته راهبردی سلامت در شرکت نفت فلات قاره، همه مأموریت‌های اداری، همایش‌ها، دوره‌های آموزشی و... در مناطق عملیاتی و ستاد لغو و باشگاه‌های ورزشی، استخرها و همه مسابقات ورزشی نیز تعطیل شد.  

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با تاکید بر اهمیت آگاه شدن کارکنان نسبت به وضع موجود و راه‌های پیشگیری بیان کرد: از ابتدای بحران تلاش شد با تهیه و ارسال پیام‌های بهداشتی و فیلم‌های آموزشی در سیستم اتوماسیون داخلی و تهیه پوسترهای بهداشتی و توزیع آنان در سطح شرکت، سطح آگاهی کارکنان ارتقا یابد.

سلمان‌زاده افزود: با توجه به اهمیت مسئله پیشگیری، برای جلوگیری از ورود ویروس به مناطق عملیاتی تدابیری اندیشیده شد و در این راستا وضع سلامت افراد عازم به مناطق عملیاتی در مبادی پروازی در دو مرحله در ابتدای مسیر کنترل و در بدو ورود به ساختمان‌های ستادی نیز سلامت افراد پایش می‌شود.  

وی با تأکید بر جلوگیری از ورود افراد از مناطق پرخطر به مناطق عملیاتی، تصریح کرد: ورود کارکنان از استان‌های پرخطر به مناطق عملیاتی بسیار محدود شده و فهرست استان‌های پرخطر به صورت دینامیک روزآمد می‌شود، همچنین تعویض شیفت اتباع خارجی شاغل در شناورها تا اطلاع ثانوی لغو شده است.  

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با اشاره به پایش‌های انجام‌شده روی ترددها، گفت: مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره تقریبا ایزوله شده‌اند و خوشبختانه با این اقدام‌ها تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این مناطق گزارش نشده است.

سلمان‌زاده بیان کرد: ضدعفونی روزانه همه سطوح در ستاد و مناطق عملیاتی انجام می‌شود و برای تأمین اقلام مورد نیاز بهداشتی به‌طور مستمر اقدام می‌شود. اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به این ویروس شامل ضدعفونی‌کننده سطوح، ضدعفونی‌کننده دست، ماسک و دستکش است که هم‌اکنون در تأمین ضدعفونی‌کننده سطوح مشکلی نداریم و تا حد خوبی تامین شده است. خوشبختانه همه اقلام مورد نیاز تهیه شده است.

وی افزود: همکاران من با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران همه تلاش خود را می‌کنند تا کمبودی در امکانات حس نشود و کارکنان بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت بپردازند. مرخصی همه مدیران شرکت نفت فلات قاره نیز لغو شده و مدیران باید در طول ایام عید در مناطق عملیاتی و ستاد حضور داشته باشند و از نزدیک بر روند کار نظارت کنند.

کد خبر 301092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =