پیام معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش به مناسبت فرارسیدن سال نو

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۹ را تبریک گفت و از تلاش‌های کارکنان این شرکت برای تولید و توزیع مستمر سوخت کشور به‌ویژه در بحران‌ها قدردانی کرد.

به گزارش شانا، متن پیام علیرضا صادق‌آبادی به شرح زیر است:

«یا مقلب‌القلوب و الابصار

همکاران ارجمند

سال ۱۳۹۸ در حالی واپسین روزهای خود را سپری می‌کند که شرکت ملی پالایش و پخش در سایه توجهات الهی و با همت کارکنانی سخت‌کوش و با اراده، تمام الزامات برنامه و وظایف محوله را در عرصه‌های تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، حمل‌ونقل و... را به نیکی به سرانجام رسانده است. افزایش ظرفیت پالایشی نفت خام و میعانات گازی کشور به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز، افزایش ظرفیت تولید بنزین تا سقف ۱۱۵ میلیون لیتر در روز که حدود ۹۱ میلیون لیتر از آن با استانداردهای زیست‌محیطی یورو ۴ تولید می‌شود و افزایش ظرفیت تولید نفت گاز تا ۱۲۵ میلیون لیتر در روز که از این میزان حدود ۵۰ میلیون لیتر مطابق استاندارد یورو ۴ تولید می‌شود و همچنین افزایش ۷۵۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت انتقال فرآورده در کشور از جمله دستاوردهایی است که در سال ۱۳۹۸ با همت کارکنان زحمتکش شرکت محقق شد. کارکنان پرتلاش این شرکت همواره در شرایط گوناگون اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و به‌ویژه در بحران‌های مختلف طبیعی و انسانی وظیفه و نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده‌اند. تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر شما عزیزان در سوخت‌رسانی به مردم در شرایط ناگوار از جمله در جریان سیل فروردین و اردیبهشت سال ۹۸، زمین‌لرزه غرب کشور، سیل سیستان و هرمزگان و... یقیناً در حافظه مردمان قدرشناس این مرزوبوم به یادگار خواهد ماند.

امروز نیز که هم‌میهنان و کشور عزیزمان با وجود مهمان ناخوانده کرونا شرایط ناخوشایندی را تجربه می‌کنند، صنعت‌مردان پالایش و پخش با تلاش شبانه‌روزی در کنار مردم عزیز صفحه جدیدی از همدلی و همکاری گروهی را به کتاب افتخارهای خود می‌افزایند تا با یاری خداوند منان با عمل به وظایف فردی و اجتماعی، سال جدید را در بستری از طراوت طبیعت با روزها و ساعاتی مشحون از تحول و دگرگونی مثبت در تمام زمینه‌ها در زندگی شخصی و محیط کار آغاز کنیم.

چنانکه بهار طبیعت با درخواست تحول در احوال همه ما آغاز می‌شود و از آنجا که نوروز در پس طبیعت مرده، نویدبخش تولدی سبز و تازه، رستاخیز طبیعت نام گرفته است از خداوند منان تقاضا داریم به برکت آغاز فصل تحول، کشور عزیزمان ایران و هم‌میهنان مهربانمان را در آغوش لطف و رحمت خود از همه نابسامانی‌ها و بلایا دور کند تا سال ۱۳۹۹ را با دل‌هایی خوش و سرشار از محبت الهی در کنار یکدیگر آغاز کنیم.»

کد خبر 301120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =