اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از پیاده‌سازی سختگیرانه‌ طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: طرح غربالگری ویروس کرونا با مشارکت صددرصدی کارکنان و پیش از ورود دوباره آنها انجام می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور در این باره گفت: با هدف حفظ سلامت کارکنان و خانواده معزز ایشان و صیانت از فرآیند تامین سوخت کشور پس از شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم تا پیش از ورود کارکنان در پایان تعطیلات نوروزی، طرح غربالگری ویروس کرونا را انجام دهیم.

وی از اجباری بودن تکمیل فرم خوداظهاری غربالگری کرونا برای کارکنان و خانواده‌ آنان خبر داد و افزود: پس از تکمیل این فرم‌ها و ویزیت برخط پزشک، تصمیم‌گیری درباره نیاز به حضور فرد در پالایشگاه، انجام دورکاری یا نوبت‌دهی برای قرنطینه در شهر بندرعباس توسط کمیته ورود انجام خواهد شد.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به توصیه‌های اکید برای خارج نشدن کارکنان از شهر بندرعباس پیش از آغاز تعطیلات نوروزی اشاره و تأکید کرد: کارکنان روزکار را از ۲۴ اسفند تا ۱۶ فروردین به دورکاری فرستادیم و تأکید داشتیم که این اتفاق به معنای مرخصی و اجازه خروج از شهر بندرعباس نیست و این ایام نه تنها جزء مرخصی افراد به حساب نیامد، بلکه وعده دادیم مرخصی‌ها را پس از پایان بحران کرونا به آنها اعطا کنیم.

دادور از ساخت کلیپ‌های انگیزشی، اطلاع‌رسانی گسترده، روشنگری چهره‌به‌چهره و ارائه‌ بسته‌های سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت کارکنان در تعطیلات نوروز خبرداد و اظهار کرد: با این حال به صورت صددرصد نمی‌توانستیم به قرنطینه کارکنان و خانواده آنها اعتماد کنیم و به همین دلیل با انتشار فرم خوداظهاری بدون در نظر گرفتن تنبیهات انضباطی برای افراد، سعی کردیم سلامت کارکنان را مورد پایش قرار دهیم.

وی تاکید کرد: این طرح تنها برای حفاظت از سلامت خانواده، کم کردن بار درمانی از دوش شهر بندرعباس و حفظ فرآیند تولید است و امیدواریم همچنان بدون حتی یک مورد مبتلا به کرونا بتوانیم روند را ادامه دهیم.

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه همه زوایا برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس دیده شده است، گفت: با اجرای رزمایش‌های مختلف اشکالات اجرای این طرح را دریافتیم و اکنون با اطمینان بیشتری طرح فاصله‌گذاری را اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این طرح چنانچه پزشک تشخیص دهد که فرد باید پیش از ورود به پالایشگاه در قرنطینه قرار گیرد، مکان‌هایی را با امکانات کامل در نظر گرفته‌ایم تا وی پس از سپری کردن ۱۴ روز امکان ورود به پالایشگاه را داشته باشد.

دادور گفت: مثبت نشدن حتی یک مورد کرونا در پالایشگاه ستاره خلیج فارس نشانه‌ همراهی، دریافت عمیق و درک کارکنان از شرایط موجود است و باید به نوبه خودم از همکاری، همدلی و زحمات کارکنان و خانواده‌های ارجمندشان کمال تشکر را داشته باشم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن آرزوی سلامتی برای همه کارکنان و مردم گفت: امیدوارم تلاش‌ همکارانم از نخستین روزهای اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور به بار بنشیند و بار دیگر سرافرازانه بتوانیم در مسیر ایجاد جهش تولید گام برداریم.

کد خبر 301239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =