انتقال ایمن و پایدار ۴ فرآوره‌ نفتی به ۵ استان شمال‌شرق

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از رعایت دستورعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار انتقال ایمن و پایدار چهار فرآورده نفتی به پنج استان شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، رضا جبارزاده در این باره گفت: همکاران ما تاکنون با رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی ضمن مقابله با ویروس کرونا، عملیات انتقال شبانه‌روزی انواع فرآوره‌های نفتی را بدون مشکل خاصی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه برای اجرای دستورعمل‌های بهداشتی، تهیه ماده ضدعفونی‌کننده دست، تهیه، ساخت و توزیع ماده ضدعفونی‌کننده سطوح، تهیه دستکش، ماسک و لیوان یکبار مصرف برای آبدارخانه‌ها و... تصریح کرد: به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی بیشتر کارکنان، فهرستی از همکاران دارای یک یا چند ریسک فاکتور آسیب‌پذیر تهیه و نسبت به مرخصی استعلاجی و دورکاری آنها اقدام شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق تاکید کرد: در ادامه توصیه‌های بهداشتی، ضدعفونی کردن تمامی اتاق‌ها (۳هزار و ۲۰۰ مترمربع) با استفاده از دستگاه فوگر، ضدعفونی همه سطوح منطقه و محلول‌پاشی به‌صورت روزانه با استفاده از مایع ضدعفونی وایتکس بعد از ساعت اداری، آموزش الزام‌های پیشگیرانه در برابر کرونا برای کارکنان منطقه نیز انجام شده است.

جبارزاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، همه اماکن عمومی شامل سالن‌های ورزشی، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه و... تعطیل و به هر نحو ممکن از ایجاد تجمعات جلوگیری شد.

وی گفت: همواره تأکید شده اگر قرار است کاری به لحاظ ضروری بودنش انجام شود، اصول بهداشتی باید کامل رعایت شود، بنابراین ماموریت‌های کارکنان فقط براساس موارد اضطراری و با حداقل نفرات ممکن صورت می‌پذیرد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق افزود: روابط عمومی منطقه شمال‌شرق نیز در این ایام سعی کرد با ارسال پیامک‌ با موضوع توصیه‌های بهداشتی و آشنایی همکاران با بیماری کووید- ۱۹ و از طریق ارسال جزوات با اتوماسیون اداری و شبکه برید منطقه نسبت به انتشار اخبار صحیح و امیدبخش گام بردارد.

جبارزاده گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه‌روزی همکاران و ایفای کامل مسئولیت‌های خود، زمینه رضایت هموطنان را به‌ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا فراهم آوریم.

کد خبر 301582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =