کارگاه تولید محلول ضدعفونی در منطقه ویژه پارس راه‌اندازی شد

کارگاه تولیدی ماده ضدعفونی‌کننده در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، کارگاه تولیدی ماده ضدعفونی‌کننده که امروز (یکشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه) با حضور سیدپیروز موسوی، مدیرعامل این سازمان راه‌اندازی شد، با ترکیب اتانول ۹۶ درصد به‌علاوه آب اکسیژنه و گلیسیرین ۹۸ درصد و آب مقطر، محلول ضدعفونی دست و سطح تولید می‌کند.

برای این منظور دو مخزن ۱۰ هزار لیتری و یک مخزن ۱۰۰۰ لیتری تدارک دیده شده است که از طریق پمپ‌ها محلول اولیه را به مایع ضدعفونی تبدیل می‌کنند.

سامانه مکانیزه این کارگاه بر اساس استانداردهای موجود در کشور دقت و سرعت تولید این محلول را افزایش می‌دهد و هر مخزن تولیدی این کارگاه برای تأیید نهایی به پتروشیمی بوشهر فرستاده می‌شود.

محلول تولیدی این کارگاه با قیمت کمتر نسبت به بازار تولید شده و در اختیار جامعه محلی و شرکت‌های مستقر در منطقه قرار می‌گیرد.

ضدعفونی پالایشگاه‌های پارس جنوبی ادامه دارد

عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطوح پالایشگاه‌های اول، هفتم، پنجم و دهم پارس جنوبی با ۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

در این عملیات مساحت تقریبی ۳۲۰۰۰ مترمربع از سطوح پالایشگاه‌های اول، هفتم، پنجم و دهم در هفته گذشته و هفته جاری ضدعفونی شد.

کد خبر 301607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =