۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
  • کد خبر: 301789
گندزدایی روستاهای مجاور مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و برای مقابله با ویروس کرونا، روستاهای مجاور تاسیسات مناطق عملیاتی این شرکت را ضدعفونی و گندزدایی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران، عملیات ضدعفونی محلات و معابر عمومی و همچنین ورودی منازل روستاهای همجوار مناطق عملیاتی چشمه‌خوش شامل روستاهای چم‌هندی و بیات انجام شد.    

وی افزود: کارکنان واحد اچ‌اس‌یی منطقه عملیاتی چشمه خوش و سرکان اقدام به تب‌سنجی اهالی روستاهای همجوار، شامل روستاهای بیات، چم‌هندی و تیمورآباد کرده و تسهیلات لازم در زمینه ارائه امکانات پزشکی و بهداشتی به هموطنان این مناطق ارائه شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اشاره به گستردگی مناطق عملیاتی، تعدد مجتمع‌های اداری و مسکونی این شرکت و همچنین وجود میدان‌های مشترک تصریح کرد: تولید پایدار و بی‌وقفه نفت و گاز از این میدان‌ها طبق برنامه ادامه داشته و این شرکت همزمان با پشتیبانی از مدافعان سلامت استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی پرداخته است.

مواردی همچون اطلاع‌رسانی دستورعمل‌ها، ارائه فایل‌های آموزشی، پیام‌های بهداشتی به همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، اطلاع‌رسانی لازم برای هماهنگی‌های ستاد اجرایی مدیریت بحران بین ستاد و مناطق عملیاتی، توزیع انواع ماسک‌های تنفسی برای کارکنان شاغل، توزیع بیش از ۴۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده دست پایه الکلی، تهیه و توزیع محلول‌های نانوپراکسین و ضدعفونی‌کننده دست برای همکاران و خانواده‌های کارکنان شاغل در ستاد و شهرک شهید تندگویان ایلام از جمله اقدام‌های مقابله با ویروس کرونا در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب است.

کد خبر 301789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =