کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های پارس جنوبی ایجاد نمی‌کند

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در بازدید از دو منطقه گازی استان بوشهر بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام روز سه‌شنبه (۲۶ فروردین‌ماه) در نخستین بازدید سال ۹۹ با حضور در دو منطقه گازی عسلویه و کنگان روند پیشرفت طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی را بررسی کرد.

وی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل سایت ۲ تمبک (کنگان) با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان گفت: با گذشت دو ماه از شیوع این بیماری در کشور، با اعلام ستاد ملی کرونا، فعالیت طرح‌ها از ۲۳ فروردین‌ماه سال دوباره آغاز شد و بی‌شک این تصمیم در نتیجه مطالعات و بررسی‌های کارشناسی گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تأکید بر اینکه مبارزه با شیوع ویروس کرونا، نباید هیچ خللی در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی ایجاد کند، گفت: فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها، با رعایت دقیق و مستمر پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مطابق گذشته ازسر گرفته می‌شود.

مشکین‌فام بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت نیروهای انسانی از ابتلا به این بیماری در هنگام اجرای طرح‌ها، لازم است در بخش‌هایی از پروژه‌ها که از حساسیت اجرایی کمتری برخوردار است، با کاهش حضور کارکنان (به‌صورت دورکاری) این امر به‌خوبی مدیریت شود.

وی همچنین با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، واحد مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی پالایشگاه فازهای ۳و۲ پارس جنوبی (DMC)، پالایشگاه فازهای ۲۰ و ۲۱ و محل احداث مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی، مراحل روند پیشرفت این پروژه‌ها را بررسی کرد.

کد خبر 301791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =