ضرورت ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه پایش کرونا

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر اینکه خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تا مهار کامل کرونا ادامه دارد، گفت: طبق تأکید وزیر نفت در دستورعمل شماره ۳، کارکنان صنعت نفت باید اطلاعات خود را در سامانه پایشگری کرونا که از سوی این سازمان راه‌اندازی شده است، ثبت کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حبیب‌الله سمیع اظهار کرد: تأکید ویژه بر ثبت اطلاعات کارکنان اقماری است و برای ما مهم است با پایشگری دقیقی که انجام می‌شود، هم تولید آسیب نبیند و هم ترددها مشکلی را برای مردم بومی مناطق ایجاد نکند.

وی افزود:‌ در رابطه با تأمین امکانات مورد نیاز در بیمارستان‌های صنعت نفت تاکنون اقدام‌های مهمی انجام شده است و تجهیزات دیگری هم اگر نیاز باشد خریداری خواهد شد، بر این اساس در نوزدهمین نشست کمیته مدیریت بحران سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران، خرید یک دستگاه تمام مکانیزه تولید ماسک که بتوانیم ماسک مورد نیاز بیمارستان‌ها را تأمین کنیم بررسی شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان اینکه وضعیت کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا در نفت مناسب و آمارها کاهشی شده است و تعداد مراجعه و بستری کمتری نسبت به گذشته مشاهده می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با کرونا در گرو این است که همچنان کنترل‌ها را داشته باشیم و اگر رعایت نکنیم ممکن است دوباره با افزایش آمار مواجه شویم، بنابراین الزام است تا زمان مهار کامل و کنترل ویروس، اقدام‌ها، کنترل‌ها و مراقبت‌ها ادامه داشته باشد.

سمیع به مکان‌های ایجادشده برای قرنطینه در سطح صنعت نفت نیز اشاره کرد و گفت: برای افرادی که امکان قرنطینه خانگی ندارند مکان‌هایی ایجاد شده است. برای مثال آماده‌سازی نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی در اهواز انجام شد و ۵ نقاهتگاه نیز در عسلویه آماده است تا در صورت نیاز به عنوان مراکز قرنطینه استفاده شود و در این بخش نیز اولویت ما مناطق عملیاتی صنعت نفت است.

وی با تأکید بر ارائه خدمات سازمان بهداشت و درمان نفت به مردم بومی مناطق مختلف گفت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های نه‌گانه نفت در تمام مناطق پذیرای بیماران بومی است، بخصوص در منطقه ماهشهر بیمارستان نفت به عنوان بیمارستان معین کرونا فعال است و خدمت‌رسانی می‌کند.

سمیع اظهار کرد: در سایر بیمارستان‌ها نیز همین خدمات انجام می‌شود، جز بیمارستان مسجدسلیمان که آنجا خدمات را به بیمارستان ۲۲ بهمن انتقال دادیم و حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز از سوی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تأمین اعتبار و تجهیزاتی برای بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شد. درمانگاه نفتون نیز برای بیماران سرپایی در اختیار ستاد کرونای شهر مسجدسلیمان قرار گرفت و ۹۰ درصد ظرفیت پذیرش در عسلویه و جم نیز به بیماران بومی اختصاص داده شده است.

کد خبر 301862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =