افتتاح کارگاه تولید ماسک حوزه بسیج در پخش منطقه تهران

کارگاه تولید ماسک گروه جهادی گردان بیت‌المقدس حوزه بسیج در منطقه تهران با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت‌ ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آیین افتتاح این کارگاه که دیروز (یکشنبه، ۳۱ فروردین‌ماه) برگزار شد، محمدعلی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت و حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها نیز حضور داشتند، با تبیین اقدام‌های شرکت در این مقطع زمانی و برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت‌های شرکت به‌منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا از این حرکت جهادی حوزه بسیج شرکت تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن قدردانی از راه‌اندازی این کارگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین امکانات گفت: یکی از مواردی که به افزایش ضریب عملیاتی سوخت‌رسانی کمک‌می‌کند، رعایت مسائل بهداشتی است و امیدوارم این موضوع به‌عنوان الگویی در مجموعه صنعت نفت مخصوصا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مدنظر قرار گیرد و بتوانیم آن را در مناطق دیگر، به‌خصوص مناطق عملیاتی نیز گسترش دهیم.

محمدعلی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت نیز ضمن بازدید از روند تولید ماسک یک‌بار مصرف، از زحمات گروه جهادی قدردانی و تشکر کرد و بسیج را در تمام عرصه‌های پیشرفت کشور و به‌ویژه گام دوم انقلاب پیشرو و رزمنده خط مقدم دانست.

براساس این گزارش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، گروه جهادی شهدای بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با مشارکت همکاران و بسیجیان این شرکت نسبت به تأسیس این کارگاه با هدف تولید ماسک استاندارد برای استفاده هموطنان نیازمند و تأمین نیاز شرکت از محل کمک‌های همکاران، بسیجیان ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه در محل نمازخانه منطقه تهران اقدام کرده است. این کارگاه مجهز که ماسک استاندارد یکبار مصرف تولید می‌کند، با فعالیت داوطلبانه بسیجیان پایگاه‌های تابع به‌عنوان خیاط و پس از آموزش‌های لازم راه‌اندازی شده است.

کد خبر 301941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =