بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس افتتاح شد

مجتمع ورزشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ورزش و جوانان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش شانا، بزرگ‎ترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس در شهرستان لامرد، امروز (پنجشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه) از سوی رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، این مجموعه ورزشی که به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین و با اعتبارات اهدایی این شرکت ساخته شده، در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث شده و متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چند فضای ورزشی استاندارد است.

سالن ورزشی چندمنظوره و استخر «تابناک» متعلق به این مجموعه ورزشی با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در جریان توافق مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفت‎خیز شرکت ملی نفت ایران با اداره کل ورزش و جوانان و معاونت عمرانی استان فارس احداث شده است که براساس این توافق مقرر شده در طول ۲۰ سال بهره‌برداری از این مجموعه، علاوه بر کارکنان، مردم نیز از امکانات ورزشی استفاده کنند.

مجموعه ورزشی لامرد شامل یک سالن سرپوشیده چندمنظوره با ظرفیت حضور ۲۵۰۰ تماشاچی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ۶ سالن تخصصی برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و ساختمان‌های اداری است.

کد خبر 302090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =