۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
  • کد خبر: 302107
تحقق کامل برنامه‎ تولید در نفت و گاز زاگرس جنوبی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید این شرکت همگام با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حمید ایزدی اظهار کرد: اجرای کامل دستورعمل‌های وزارتی، جلوگیری از حضور کارکنان مستقر در شهرهای آلوده در مناطق عملیاتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های تب‌سنجی، توزیع اقلام پیشگیری در سطح شرکت، تعطیلی رستوران‌ها، باشگاه‌ها، مسابقات ورزشی، آیین‌های مختلف، برگزاری نشست‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس، ضدعفونی همه خودروهای استیجاری و شرکتی به‌صورت مستمر، استفاده از ابزارهای آموزشی برای فرهنگ‌سازی مبارزه با بیماری کرونا، گندزدایی همه اماکن و سطوح و هماهنگی کامل مناطق عملیاتی با سازمان‌های مرتبط برای محافظت از کارکنان و خانواده‌های آنها در برابر این بیماری سبب شد افزون بر حفظ سلامت کارکنان تولید، صیانتی این شرکت بهره‌بردار بدون وقفه انجام شود.

وی افزود: با اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی و همکاری سازمان بهداشت و درمان در اجرای برنامه‌های کنترلی تاکنون موردی از ابتلای کارکنان این شرکت به بیماری کرونا گزارش نشده است که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، با تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط حساس کنونی گفت: خرید اقلام پیشگیری متداول، ادوات مسدودسازی جاده‌ها و توزیع میان شهرها و روستای پیرامون مناطق عملیاتی، استفاده از ماشین‌آلات این شرکت برای ضدعفونی معابر عمومی، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با مسدودسازی برخی جاده‌های ارتباطی از سوی ماشین‌آلات ترابری این شرکت، تشکیل گروه‌های جهادی و شرکت در طرح ضدعفونی مستمر معابر و ایستگاه‌های پایش سلامت مستقر در ورودی و خروجی شهرها و روستاهای مناطق عملیاتی از جمله اقدام‌های مستمر این شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است.

محسن تندر، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها در شرایط کنونی را هدف اصلی این سازمان عنوان کرد و گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور، اولویت بر تقدم پیشگیری بر درمان برنامه‌ریزی شد و با اجرای برنامه‌ها از سوی شرکت‌های تابع وزارت نفت، صدمات ناشی از این بیماری در صنعت نفت به حداقل رسید.

وی افزود: با توجه به روند طولانی و فرسایشی این بیماری و عدم درمان قطعی، تنها روش‌ پیشگیری، رعایت بهداشت فردی و افزایش سطح ایمنی افراد است و باید همچنان ضمن تببین راهکارهای مناسب، اثرات فرسایشی این شرایط را روی کارکنان به ویژه کارکنان مناطق عملیاتی کاهش دهیم تا خللی در تولید ایجاد نشود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: در این زمینه با تهیه جداول خوداظهاری و همکاری شرکت‌ها در حال جایگزینی نیروها و بازگشت نیروهای سالم و بدون بیماری‌های زمینه‌ای در مناطق اقماری هستیم و امیدواریم این همکاری‌ها به بهترین شکل ممکن تا پایان و کنترل این بیماری ادامه یابد.

تندر تصریح کرد: همه تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در تمامی مناطق کشور بر بیماری کرونا متمرکز است و در هر شرایطی سلامت کارکنان در اولویت قرار دارد.

کد خبر 302107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =