فرآیند مناقصه‌ها و ساختارهای قراردادی شرکت ملی نفت بهبود می‎یابد

مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران، مکانیزه‎سازی و بهبود فرآیندهای مرتبط با مناقصات و ساختارهای قراردادی در سطح شرکت ملی نفت ایران را از اهداف این مدیریت در سال جاری عنوان کرد.

سیدحسن موسوی در گفت‎وگو با خبرنگار شانا افزود: نگرش یکپارچه به مناقصه‌ها و قراردادها، یکی از راه‌های کمک به جهش تولید و بسط عدالت در این حوزه است که سنگ بنای آن با استقرار امور پیمان‌های متمرکز در مدیریت امور حقوقی گذاشته شده است.

وی در توضیح بیشتر گفت: مسئولیت‌ها و وظایف مربوط به مناقصات و قراردادها در این شرکت با واحدهای متقاضی خدمات و مجریان پروژه‌ها بود، اما اوایل سال گذشته، با نظر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و پیشنهاد معاون وقت عملیات غیرصنعتی، تصمیم بر تمرکز امور قراردادها در یک واحد مستقل گرفته شد.

مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: به دنبال این تصمیم، تیرماه سال گذشته دستور تشکیل امور قراردادها ظرف مدت ۶ ماه به امور حقوقی داده شد و پیرو این دستور، انجام برنامه‌ریزی‎های لازم در دستور کار قرار گرفت و همه وظایف تعریف‎شده در آذرماه و پیش از مهلت تعیین‌شده انجام و امور پیمان‌های متمرکز در مدیریت امور حقوقی مستقر شد.

به گفته موسوی، به جز وظایف نظارتی نسبت به فرآیندهای مناقصه‌ها و ساختارهای قراردادی در شرکت‌های تابعه که تاکنون متولی مستقلی نداشته است، اجرای فرآیند مناقصه‌ها و مزایده‌ها، امضای قراردادها و نظارت حقوقی بر اجرای آنها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در ستاد شرکت ملی نفت ایران به‌عهده امور پیمان‌های مدیریت امور حقوقی این شرکت است.

کد خبر 302586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =