راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام اقتصاد استان را شکوفا می‌کند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: این مجتمع نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم آن، شاهد شکوفایی اقتصاد، صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ایلام، حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چوار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و معاملات خُرد شرکت در استان ایلام و بخش چوار، از اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این مجتمع پتروشیمی است، اظهار کرد: بخش عظیمی از نیازمندی‌های این شرکت در استان ایلام و بخش چوار تامین خواهد شد که گردش مالی مناسبی برای بخش بازار و اصناف این شهر در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمات پتروشیمی ایلام به مردم استان و بخش چوار با افتتاح فاز دوم این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گسترش و تسریع خواهد یافت.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: فروردین‌ماه با دریافت ۳۸ تن خوراک در ساعت، رکورد تازه‌ای در تولید پلی‌اتیلن سنگین در این مجتمع ثبت شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام این مجتمع را سنگر خدمت به مردم عنوان کرد و یادآور شد: دیروز در دوران دفاع مقدس مردم مقاوم و مرزدار این استان حماسه آفریدند و امروز فرزندان این دیار در سنگر تولید و خدمت افتخارآفرینی خواهند کرد.

کد خبر 302634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =