سوابق کاری و قهرمانی سرپرست اداره تربیت بدنی وزارت نفت اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، سوابق کاری و قهرمانی اسماعیل کبوتران را که به‌تازگی به سرپرستی اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی این معاونت منصوب شد، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، کبوتران متولد سال ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش) است.

وی که از پارسال، معاونت سلامت اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی را عهده‌دار شده بود، پیش از آن نیز در ستاد وزارت نفت در جایگاه رئیس سیاستگذاری و برنامه و همچنین رئیس ورزش همگانی قهرمانی و المپیادهای وزارت نفت فعالیت داشته است.

از دیگر سوابق کاری کبوتران، می‌توان به ۶ سال فعالیت وی به عنوان معاونت و سپس ریاست امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران، نایب‌رئیسی در هیئت دو و میدانی استان تهران و معاونت باشگاه کارکنان صنعت نفت اشاره کرد که تلاش برای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان شاغل، از دستاوردهای اصلی کبوتران در شرکت نفت فلات قاره ایران به شمار می‌رود.

وی افزون بر اینکه برای مدت ۱۰ سال، عنوان قهرمانی تیم دوومیدانی نفت تهران را به‌دست آورده، عنوان قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور، عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی جام کازانف قزاقستان، قهرمانی مسابقات آسیایی داخل سالن تهران و رتبه چهارمی در مسابقات دو و میدانی غرب آسیا (کویت) را نیز در کارنامه دارد.

کبوتران که مدارک تراز نخست مربیگری دو و میدانی، شنا و والیبال دارد، دارای سابقه فعالیت به‌عنوان مربی بدنسازی در تیم‌های فوتبال استقلال قزوین، والیبال نفت تهران و فوتبال امید استقلال و مربیگری دو و میدانی باشگاه نفت تهران نیز هست.

بر اساس این گزارش، فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت به‌تازگی در حکمی، اسماعیل کبوتران را به سرپرستی اداره کل امور سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی این معاونت منصوب کرد. پیگیری طرح‌های «ارتقای نظام سلامت صنعت نفت» و «بهبود وضع ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌ها و تسهیل دسترسی آنان به اماکن ورزشی» از جمله موارد مورد تأکید در حکم انتصاب کبوتران به‌شمار می‌رود.

کد خبر 302691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =