۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
  • کد خبر: 302741
زاگرس جنوبی به رزمایش کمک‌های معیشتی پیوست

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا به رزمایش کمک‌های مؤمنانه پیوست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدمحمود میرباقری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این بسته‌های معیشتی در سه مرحله در ستاد شیراز، منطقه عملیاتی پارسیان و منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد تهیه و میان نیازمندان این مناطق توزیع شد.

وی افزود: کمک‌های ستاد زاگرس جنوبی شامل یکصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال است که در روز اکرام و با همکاری بسیج صنعت نفت فارس، هم‌زمان با دیگر ارگان‌های استان فارس، میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

میرباقری ادامه داد: کارکنان منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد نیز با اهدای ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال در این کار خداپسندانه شرکت کردند. هفته گذشته نیز کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان با توزیع ۶۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند شهرستان لامرد به رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه پیوستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، شکر و... بوده است.

کد خبر 302741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =