شرکت گاز البرز و اداره کل منابع طبیعی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل منابع طبیعی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین تقی‌نژاد گفت: در این تفاهم‌نامه مقرر شد برای جبران بخشی از تخریب‌های طرح خط انتقال ۳۶ اینچ بوئین‌زهرا - کرج اقدام شود. همچنین شرکت گاز استان با هدف توسعه همکاری‌های بین بخشی و در زمینه بهره‌برداری از توانمندی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، برای مشارکت در احیا و توسعه فضای سبز منابع طبیعی استان به‌ویژه در بخش بیابان‌زدایی، نسبت به کاشت، مراقبت و آبیاری در سطح ۷۰ هکتار نهال‌کاری به‌مدت دو سال و همکاری در زمینه جذب مشارکت مردم و ایجاد اشتغال اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: هدف ما از امضای این تفاهم‌نامه کمک به چرخه تولید، توسعه درختکاری و فضای سبز و کاهش خسارت‌ها به طبیعت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز کمک به مردم استان از نظر تأمین زیرساخت‌ها را از دیگر دلایل امضای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز نیز اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور تأمین گاز استان و  انرژی پاک برای مصرف‌کنندگان صنعتی، کشاورزی، خدماتی، خانگی و ایجاد زیرساخت توسعه‌ای امضا شده است.

وی افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید» و تسهیل در روند زیرساخت توسعه استان، این تفاهم‌نامه امضا شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد با توجه به ملاحظه‌های منابع طبیعی و به‌منظور به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از پروژه‌ها به طبیعت، با برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای متعدد فنی بهترین مسیر با کمترین میزان آسیب در نظر گرفته شود.

کد خبر 302798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =