سامانه صدای پاسخگو در نفت مناطق مرکزی راه‌اندازی شد

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ارتباط دوسویه و تکریم همکاران و ارباب رجوع با مجموعه کارکنان و ذی‌نفعان این شرکت و برخورداری از نظرها، انتقادها و پیشنهادها، اقدام به راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان است. تا پایان وقت اداری روزهای کاری نیز همکاران به‌صورت مستقیم پاسخگوی تلفن مراجعان هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، در اختیار مدیریت ذی‌ربط برای بررسی و پاسخ قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، شماره صدای پاسخگو با شماره ۸۷۵۲۳۴۰۰ -۰۲۱ به‌صورت رسمی فعالیت خود را از امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) هم‌زمان با روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی آغاز کرد.

مهم‌ترین ویژگی این سامانه ایجاد تعامل میان کارکنان و ارتباط با مجموعه مدیریت شرکت است. ضرورت این سامانه از آن حیث قابل توجه است که برخی همکاران در مناطق عملیاتی دسترسی به مدیریت‌های ستادی ندارند و از این طریق فرصت برای طرح مسائل و مشکلات آنها با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود. با اجرای این سامانه، روابط عمومی تمامی نظرات را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت می‌کند و در جهت انجام رسالت کاری خویش به‌عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذی‌ربط می‌رساند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات سازنده همکاران و مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه باشد.

کد خبر 302927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =